Saturday 29 September 2007

Never meet at Tate!






Tip van de week: spreek nooit zomaar af aan de ‘Tate’. Melanie en ik deden het en toen volgde onderstaande sms-dialoog...

...

Melanie--> Rosie (om half vier):
Oei. het zal nog tien minuutjes duren. het stond niet meer op mijn kaartje en is verder dan verwacht.

Rosie -->
Melanie:
Ocharme! Geen probleem! Ik wacht op jou in de shop, want het is koud buiten. Hihi. Tot straks!

Melanie --> Rosie:

Ojee doppe, er zijn toch geen twee tates he. Ik zit hier in shop van Tate Britain en ik zie je nergens...

Rosie -->
Melanie:
Hm there might be two Tates. ik ben in de Tate Modern bij de Thames. anders probeer ik bij uw Tate te geraken! doehoei!

Rosie --> Melanie:

Hihi wat stom dat ik helemaal nt meer ad verschillende tates gedacht had. ehm. anders zie ik of ik met the tube bij Tate Britain kan geraken! ik zoek het even op!

Melanie -->Rosie:

Ik kom anders naar jou. Maar er is hier een meneer die zegt dat het 40 minutes walking is óf 2,8 pound for the boat. Wat doe ik nu?

Rosie -->
Melanie:
Kijk ondertussen al maar rond. ik ga nu naar het dichtstbijzijnde metrostation om te zien of het in n goeie zone ligt.. ik laat je nog weten of ik er geraak!


Melanie --> Rosie:

ok!

Rosie --> Melanie:

Ik ben er!

Melanie -->
Rosie:
Je bent een schat! bij je aankomst hier worden je meteen enkele pralientjes gepresenteerd.

Rosie -->
Melanie:
But where are you? welke vloer? ;-)

Melanie -->
Rosie:
groundvloer! gewoon zoals je binnenkomt. (er zijn toch geen drie tates he?)


Uiteindelijk vond ik Melanie onder een prachtige koepel, een andere ingang!

1 comment:

Kek said...

En, zijn er drie tates?

Toch wel een goed idee van die Engelse GSMkaarten ;)