Thursday 27 September 2007

Insolence of wat je moet doen om je leven zin te geven

Vandaag zijn onze levens ondersteboven gehaald.
We zien de dingen nu in een heel ander licht.
We hebben Hilary Swank gezien. Tweevoudige Oscarwinnares.

Hilary Swank maakt haar opwachting vóór de winkel Selfridges om haar parfum te promoten.



Dit is hoe het ging.

Hilary liep als een zwaan over de rode loper. Daarrond stonden fotografen en andere mensen waaronder wij.

Hilary bleef in het midden van de loper staan, glimlachend alsof haar leven ervan afhing.
De fotografen riepen:
...
Hilary Hilary! To your left!
Flits. Flits.

Hilary Hilary! To your right!
Flits. Flits.

Hilary Hilary! To your left again!
Flits. Flits.

(bliksemschichten daalden op ons neer.)

(en wat deed ik: ik wurmde me blochsgewijs door de menigte en was zeer dapper.)
En toen was ze plots weer weg.


En ik heb de mooiste foto van allemaal.

3 comments:

Anonymous said...

Te cool gewoon!
*Jaloers*

Kek said...

Ik ben een leek!

mm

Anonymous said...

??