Monday 30 March 2009

Antidotum voor nieuwsgierigheid

...
Onze nieuwsgierigheid werd ons weer te veel
Wij willen u graag pollen
Alweer. Weeral. Weerom.

Alleen: de antwoorden zijn lang en talrijk. En de kantlijn veel te klein.
Daarom dit bericht.

Herinnert u zich soms uw dromen als u wakker wordt?

a) Ja + ik ben een jongen + ik ben (op de dagen dat ik me mijn dromen herinner) nog vast in slaap als ik word gewekt
b) Ja + ik ben een jongen + ik ben (op de dagen dat ik me mijn dromen herinner) nog slechts licht in slaap als ik word gewekt óf ik word spontaan wakker
c) Ja + ik ben een meisje + ik ben (op de dagen dat ik me mijn dromen herinner) nog vast in slaap als ik word gewekt
d) Ja + ik ben een meisje + ik ben (op de dagen dat ik me mijn dromen herinner) nog slechts licht in slaap als ik word gewekt óf ik word spontaan wakker
e) Nee + ik ben jongen + ik ben meestal nog vast in slaap als ik word gewekt
f) Nee + ik ben een jongen + ik ben meestal nog slechts licht in slaap als ik word gewekt óf ik word spontaan wakker
g) Nee + ik ben een meisje + ik ben meestal nog vast in slaap als ik word gewekt
h) Nee + ik ben een meisje + ik ben meestal nog slechts licht in slaap als ik word gewekt óf ik word spontaan wakker
i) Andere

Dit is de legende bij de poll.
Past u niet in letterbakken, comment dan,
stil onze drang
naar weten. Beschrijf precies
uw eigen droomgedrag.

Antwoord! Het is voor de wetenschap.
Of toch voor die van ons.

No comments: